Storytelling keynote
Ervaar de kracht van storytelling in een inspirerende lezing op jouw evenement, congres of bijeenkomst
Ik heb 23 jaar ervaring als tv-maker en werk al sinds 1999 als presentator en spreker. Daarnaast put ik uit 20 jaar ervaring in het bedrijfsleven als storytelling-expert en trainer in leiderschaps- en teamontwikkeling.
Concrete tips en handvaten om een goed verhaal te vertellen
Ontdek de 7 stappen van succesvolle storytelling
Aan de hand van inspirerende voorbeelden uit films, boeken en (mijn eigen) tv-programma’s geef ik concrete inzichten en tools om ook zelf als leider of professional de kracht van storytelling in te kunnen zetten. Mijn keynotes zijn gebaseerd op mijn boek GOED VERHAAL! Succesvolle storytelling in 7 stappen (Uitgeverij Business Contact).
Ontdek wat de kracht van storytelling voor jou kan doen
Storytelling is voor ieder publiek relevant
Met mijn keynote help ik jouw publiek bij het bewust worden van de kracht van storytelling en geef ik tools om dat zelf toe te kunnen passen en een betere storyteller te worden. Daarom is een keynote over storytelling voor elk publiek – van uitvoerende professional tot CEO – niet alleen super-boeiend en inspirerend, maar ook buitengewoon relevant:
- Een goed verhaal verbindt, focust en verandert.
- Storytelling is dé manier waarop mensen verbinden, betekenis geven, leren en veranderen.
- Een goede leider is een goede storyteller en een sterke organisatie heeft een sterk verhaal.
Gebruik storytelling voor jouw team of organisatie
Tijdens de keynote neem ik je mee in mijn model, Succesvolle Storytelling in 7 Stappen. Dit model is gebaseerd op 23 jaar ervaring met verhalen vertellen via tv-programma’s, jarenlange research, verschillende opleidingen en mijn werk sinds 2004 als trainer en consultant op het snijvlak van storytelling, leiderschap en organisatieontwikkeling. Het model geeft antwoord op een aantal cruciale vragen van leiders, teams en organisaties:
- Hoe krijg ik mensen mee in mijn visie, strategie of beoogde cultuurverandering?
- Hoe creëer ik gemotiveerde medewerkers die verantwoordelijkheid nemen en zich verbonden voelen met elkaar en met de (missie van de) organisatie?
- Hoe zorgen we voor zichtbaarheid en een positieve impact van de organisatie bij (potentiële) klanten, medewerkers en stakeholders?
Uiteraard pas ik de inhoud van de keynote niet alleen aan aan de behoefte en het niveau van het publiek, maar ook aan het doel van de bijeenkomst.