Always judge a book by its cover.

Gepubliceerd op 7 december 2023

Hij is er! Beste websitebezoeker, met gepaste trots presenteer ik je de cover van mijn boek over storytelling. Net als het boek zelf, dat begin volgend jaar uitkomt, best een boeiende uitdaging. Want hoe ‘vertel’ ik met de cover zo goed mogelijk iets over de inhoud en de tone of voice van het boek? Mijn doel was het meest toegankelijke boek over storytelling schrijven. Een boek dat elke leider, elk team en elke organisatie inspiratie en handvaten geeft om betere storytellers te worden. Om de superkracht van storytelling zelf (beter) in te zetten.

Heel benieuwd naar je reactie! Wat is jouw indruk van dit coverontwerp? Wat roept het bij je op? Wat verwacht je van het boek? Laat vooral via de comments weten.

En weet je NU al dat je het boek wilt lezen – omdat we een boek nou eenmaal beoordelen op basis van de cover – stuur me een bericht, dan zet ik je op de lijst en krijg je bericht zodra het boek te bestellen is.

Grote dank aan Uitgeverij Business Contact voor het sparren en het ontwerp.

crossmenu